۱۳۸۷ آذر ۱۰, یکشنبه

در اوایل انقلاب می نوشتند که ننگ با رنگ پاک نمی شود .

و من اینک بخاط شخصیتی بزرگوار که مقاله ی من ( محمد رضا پوراحمد نویسنده و محقق ) باعث شده که ایشان تحت فشار قرار بگیرد این مطلب را با نام ای دنیا کمک – کمک مادران ما دارند این جا می میرند را حذف می کنم و اعلام می کنم که با پاک کردن صورت مساله مشکل حل نمی شود فقط انتروپی انفجار سازی در داخل سیستم شکل می گیرد که ممکن است روزی به انفجاری مهیب ختم گردد . ما و من خائن نیستیم . خائن کسانی هستند که دارند همان اشتباه زمان شاه را مرتکب می شوند و بجای و اگویی واقعیت ان را تحریف نموده و اتوپیا و ارمان شهری پاکیزه و بدون مشکل را به مدیران ارشد نشان می دهند و تصمیم گیری صحیح را از انها سلب می نمایند . وضعیت بیمارستانها و کشور بازبینی کلی و زیرساختی لازم دارد . حال چه من بنویسم و یا ننویسم .

ننگ با رنگ پاک نمی شود .
اگر مطالب من و نثر در هم شکسته ام باعث رنجش کسی شد مرا عفو فرمائید .
اگر سوگند بقراط ( پزشکی ) همچون ارزش های ارمانی کشور برباد رفته مرا عفو فرمائید

اگر مادرم بیمار شد و من پول کافی نداشتم که پزشکی را با ویزیت 120 هزار تومانی بر بالینش بیاورم مرا عفو فرمائید

اگر ........مرا عفو فرمائید


اگر با ننوشتن من معضلات کشور حل می شود من دیگر نمی نویسم
هرگز نمی نویسم
اما چه بر سر کشور و ملت خواهد امد ؟


پایان هر چه تا کنون 14/9/1387 نوشته ام بقیه ی مطالب را هم فردا پاک می کنم تا ببینم ایا ننگ با رنگ پاک می شود


محمد رضا پوراحمد

هیچ نظری موجود نیست: